Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-07, 20:11   #20
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange rasister tror du det finnes i Norge?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Det aner meg at mange av disse du nevner ikke tør stå frem med slike meninger i det virkelige liv. Jeg tror det er mye skjult rasisme i Norge, dessverre.

Så du tror at dette er holdninger som er "vanlige" i Norge i dag, og som kommer til uttrykk på nett? Du tror ikke det er et fåtall som markerer seg veldig sterkt?

Selv vet jeg ikke helt hva jeg tror. Hadde jeg vært mørkhudet selv hadde jeg sikkert "tatt det mer på pulsen", men som hvit småbarnsmor merker jeg absolutt null til rasisme rundt meg. Jeg leser at det er en del sammenstøt i byen (men jeg er aldri ute og raver dritings klokken 02.00, så jeg aner ikke om dette er gjengangere eller et generelt problem)