Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-07, 00:01   #88
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange rasister tror du det finnes i Norge?

Jeg ser ingenting galt med å ønske å bo et sted der man ikke er kun en i en mengde med fremmede. Det er stor forskjell fra å bo i et nabolag med fem norske familier, fem spanske, fem nigerianske og fem engelske, til å bo i et nabolag med kun 20 spanske, 20 nigerianske osv. Jeg har ingenting imot et fargerikt fellesskap, men jeg er heller ikke villig til å gi opp nordmenn blant dem, da kan jeg like gjerne flytte utenlands.

Jeg er generelt tiltrukket til menn som er nord europeiske av utseende. Jeg føler meg ikke akkurat rasistisk fordi jeg seksuelt ikke tenner noe særlig på asiater eller afrikanere. Det å ha preferanser gjør en ikke automatisk til rasist. Ei heller det å ønske et nabolag med mennesker du har et fellesskap med på grunnlag av dine preferanser. Det er først når disse preferansene ekskluderer alle som er annerledes at det begynner å bli galt. Litt som Hagen i Spania som ønsker å omringe seg med nordmenn, norsk mat og norsk service i butikkene.