Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-07, 18:12   #18
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ville du klagd?

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Om jeg ville klaget, ville vært på bakgrunn av om jeg hadde "bodd" i denne buksen i to mnd, da vil jo slitasjen være deretter, om jeg hadde vasket den riktig, om det er en bukse i en tynn jeanskvalitet som må behandles forsiktig.

Det forutsetter så klart at de i butikken har informert om dette på forhånd.

Men jeg ville nok mest sannsynslig klaget.

Jeg har brukt den to dager i uka tipper jeg. Har flere bukser som jeg bruker omtrent like mye, og ingen har hull etter to mnd. Det er heller ikke snakk om et sånn typisk hull der hvor bena gnisser, men i RUMPA. Den ble rett og slett så tynnslitt der......

Det er en tynn jeanskvalitet. Tror den er en del syntetisk fordi den er glattere enn feks Levis og Lee buksene mine.

Fikk ikke noe informasjon når jeg kjøpte den.

Har "bodd" i bukser før. Alle har holdt mer enn to mnd. De pleier leve ca et år når man "bor" i de.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat