Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-07, 21:42   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av tråden om de ennå barnløse

Jeg håper ikke jeg er typen som kommer med all verdens besserwisserråd, for jøye meg som det irriterte meg da jeg sjøl var barnløs.
Gravide som spør, bruker jeg å fortelle at ja, det gjør vondt, men det er verdt det og glemt når fødselen er overstått.

Men toppen av kaka tok forloveren til mannen min - selvoppnevnt ekspert på barneoppdragelse, og barnløs sådann. Det var ikke måte på så mange feil vi gjorde med Storebror. F.eks. skjemte jeg ham bort, da jeg gikk og hentet ham en gang gutten satt og gråt av redsel. Han var 1 1/2 år og hadde tullet seg bort fra mamma og pappa. "Jeg måtte da bare se at guttungen trassa..."

Den mannen har svelget mang en kamel etter at han selv ble pappa.