Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-07, 11:27   #26
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finne strikkeoppskrift på hel ulldress?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Si fra om du vil selge den for 300 da. Går ut i fra at den er pent brukt og uten flekker? Det er jeg intressert i. Jeg trenger egentlig dressen nå. Så får jeg svigermor til å strikke genser og bukse istedet i brunt og orange. Den dressen du har er bare så mine og lillegutt sine farger. Han bruker str. 80 og snart 86 i klær nå, så hvilken størrelse er den?

Den er en plass mellom 80 og 86 - strikket på mål vettu! - Nærmere 86 enn 80 er den nok altså. Ingen flekker på den og ikke vasket i hjel. Kun brukt til og fra barnehagen + under parkdress. Skal tenke litt på om jeg skal selge eller ikke