Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-07, 20:32   #49
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan er deres søskenforhold?

Vel, i vår søskenflokk har de som er nærmest i alder aller best kontakt, så hypotesen stemmer ikke på oss.

Generelt har jeg et veldig godt forhold til alle mine søsken. Men siden søsteren min er nærmest meg i alder, og jente, er det henne som står meg aller nærmest. Jeg har en søster som er 2,5 år yngre, og to brødre som er 9 og 12 år yngre enn meg. Både vi søstrene og brødrene er bestekamerater, selv om vi har hatt våre krangler innimellom. Søsteren min bor i samme by som meg, og vi treffes flere ganger hver uke. Brødrene mine bor hjemme fremdeles, og vi sees minst en gang i måneden.

Mannen har 7 søsken som alle bor i hans hjemland. Han har mest kontakt med to søstre som bor hjemme hos foreldrene, siden det er dit han ringer stort sett.

Etter at søsteren min var veldig syk har samholdet mellom oss søsknene blitt enda bedre og sterkere. Hun bodde hjemme hos foreldrene og brødrene mine mens hun var syk, og særlig den yngste broren vår holdt henne oppe gjennom sykdommen.

IOA er aktiv nå   Svar med sitat