Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-07, 21:22   #19
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleforberedelser og planlegging

Så lykkelig jeg ble av å lese om så mange andre listemennesker

Her er følgene lister :

*Gaveliste- (den er klar nå.) Hvem, hva og ca. pris. Setter opp et budsjett utfra dette og prøver å holde meg til det.
* Bakeliste : hvilke slag, hva skal kjøpes inn og evt. bakedato (må stemme med kalenderlapper og evt. venner som vi skal bake sammen med)
*Julekortliste
*Matliste for juledagene og f.eks dato for bestilling av ribbe og spesialpølser hos slakteren. Hvem lager hva osv.
*Adventskalenderliste over aktivitetslapper/gaver
*Blomster, pynt ute og inne lys, nek (i år blir det kun hvitt og gull i stua )
*Barnas lister : hva skal lages på juleverksted, hvem skal vi be, hva må kjøpes inn. Pentøy til juledagene og ikke minst ønskelistene deres.

Her har vi barnebursdagsfeiring tett oppi jula og den skal være 100% julefri, så etter dette kaster jeg meg rundt og lager jul i huset og da er det kjempegreit om alt er klart.

Nå fikk jeg jaggu lyst på gløgg