Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-07, 21:47   #5
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bergensere og fotball

Om innleggene hadde vært fra i fjor, så hadde det kanskje ikke vært like mange innlegg fra oss bergensere

Året i år har vært spesielt, både for de som elsker fotball, liker fotball og bare såvidt tåler fotball. Stemningen i byen har i mange måneder vært preget av at Brann kanskje kunne ta gull, og det kan jo selvsagt ikke bergensere la gå upåaktet hen. Byen har omtrent stått på hodet de siste ukene - det er moro enten man liker fotball eller ikke.

Jeg liker fotball, mannen elsker fotball....konklusjonen min er at det var veldig bra for stemningen i heimen at gullet kom hem til slutt Derfor har også jeg heiet litt ekstra på Brann disse dagene....

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat