Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-07, 09:53   #25
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forhold til foreldre?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg har et greit forhold til foreldrene mine, men jeg håper at jeg får et nærmere forhold til mine egne barn når de blir voksne.

Likevel: jeg håper aldri døtrene mine vil omtale meg som en venninne. Mamma er mamma, venninner er venninner.

Jeg håper iallefall at min datter vil gjøre venninneting med meg når hun blir voksen. Jeg og mamma har reist til storbyer sammen, vi går kveldsturer, vi drikker vin sammen, ser en film og går på kino, kafé og en masse andre hyggelige ting som jeg også ville gjort med en venninne. I tillegg skravler vi ganske uavbrutt. Det er jo ikke slik at hun ikke er mammaen min selv om vi gjør ting sammen som jeg også gjør med venninner.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat