Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-06, 12:41   #6
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker håndarbeid. Akkurat nå holder jeg på med en omslagsjakke til snuppa i Nøstegarn sitt ull/silkegarn. Har i sommer strikket to stk. Mor Signes tepper, et til snuppa og ett til niesen min som er snart en måned gammel.

Da jeg gikk sykemeldt i fjor høst broderte jeg mye slik julekorsstingsbroderigreier, så jeg fikk litt overdose. Men jeg har fryktelig lyst til å lage slike julestrømer til barna, så jeg får se om jeg gjør det i høst. Jeg kan hekle også, men det syntes jeg ikke var så givende så det har jeg ikke gjort på lenge. Men jeg har en symaskin som står i tredje etasje og venter på å bli brukt til småting, blant annet skal jeg sy sengetøy til dukkesenga til niesen min på to. Av en eller annen grunn så tror jeg nemlig ikke mamman hennes gjør slikt.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat