Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-07, 00:28   #52
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Vi skal feire hos mine foreldre, sammen med mine 3 single og barnløse (og unge, forsåvidt) søsken. Besteforeldrene mine pleier å sirkulere, så jeg vet ikke hvor de skal være. Vi blir 8-12 på julaften, avhengig av hvor de havner.

For meg er det: dess flere dess bedre. Mormor har bursdag på lillejulaften, og da hun ble 70 feiret hele slekta hjemme hos oss. Vi var vel ca 25 stykker, og brukte evigheter på pakkeåpningen. Men det var så gøy! Jeg håper at en av mine søsken tar over gården når den tiden kommer, så vi kan fortsette å feire jul der. Det er nesten så jeg vurderer å bruke odelen bare pga det.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat