Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-07, 09:04   #13
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Når jeg blir gammel vil jeg ha en robot. Blir skuffet om robotene ikke er klare i 2047 heller - jeg vil ha roboten min!

Det er på tide! Nå har vi jo ventet på roboter helt siden vi gikk på barneskolen - jeg husker godt at vi skulle skrive stil om livet om 40 år. Da skulle robotene være allemannseie La meg tenke - vi var vel 9-10 år den gang, dvs for min del er 25 år gått siden den tid. Det skulle bety at om ca 15 år så har vi roboter hele gjengen

Nå fikk jeg barn mens sorte gummihjul fortsatt var en nyhet, så jeg har gått glipp av både OTH og buggis. Dermed har jeg desto mer å ta igjen på utstyrsfronten når jeg kommer i rullator-alderen Jeg gleder meg!