Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-07, 10:25   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man skal bygge en stor bygning ...

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Spunting, er det ikke det det heter? Det bråker noe helt enormt, men man prøver vanligvis å gjøre det ferdig så fort som mulig. Jeg vil tro at grunnen til at de holder på i ett fra 7 til 19 er en tanke om at det er bedre med mye støy i en kortere periode, enn mye støy fordelt over noen timer hver dag i en lang periode?

(Spunting nært sykehus (som St. Olavs f.eks.) tror jeg derimot fordeles på noen timer hver dag, slik at pasientene får hvile).

Disclaimer: dette *kan* jeg egentlig ingenting om.

Ja, der har du det! Spunting er det. Der har du den monstermaskinen også ja. Okei, da skjønner jeg mer hvorfor de holder på så lenge om gangen. Jeg er enig i at det er bedre å nesten daue av støy i flere timer daglig over kort tid enn at de holder på i ukes- eller månedsvis ja. Jeg får bare holde ut, det er jo det alle andre må gjøre også. Mange som jobber nede i distriktet her og de må jo holde ut hele arbeidsdagene.