Sv: Yes!! Coca Cola Zero!
Opprinnelig lagt inn av Mica, her.
Bare til info:
Coal cola Zero smaker nøyaktig slik cola light smakte før. dvs ca for 2 årsiden. For ca 2 år siden gjorde de endring nr 1; gjorde den mer søt. For ca halvt år siden gjorde de endring nr 2: byttet ut søtningsstoffe med sukralose.
Viste dere forresten Norge er ett av Coca -Colas test land? Vi har nemlig et stort forbruk av brus, og en liten befolkning og er derfor et egnet test land. Da den første endringen på Cola Light for 2 år siden var Norge først ute i verden. Etter min mening har Cola Light ofte smakt bedre i utlandet enn i Norge. Jeg likte nemlig ikke den store smaksendringen de gjorde for ca 2 årsiden.
Jeg har ikke drukket lightprodukter tidligere. Rett og slett fordi det var en ekkel ettersmak som jeg ikke orket. Det jeg drikker skal være godt. Jeg smakte Cola light for mange år siden og det smakte p....ss....
Jeg visste ikke at vi var testland nei. Dersom cola smaker bedre i utlandet så må det ha med vannkvaliteten å gjøre. Konsentratet skal være likt, så langt jeg vet... det er kun vannkvaliteten som er forskjellig.
|