Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-07, 23:48   #8
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din absolutte julefilm?

Jeg KLARER bare ikke "Tre nøtter til Askepott". Han forferdelige forteller-stemmen. Jeg vil påstå at den ikke gikk i min barndom, men min søster har den som julefilm nr én i hele verden... Kanskje jeg er adoptert?

Disney så klart.

Og Trading Places (Rollebyttet) ser jeg også hver jul.

Og så MÅ jeg se Black Adder sin variant av Scrooge. Herlig!!!

Men som Moonson må jeg si meg helt enig i at den ultimate julefilmen er "It's a wonderful life". Etter at Mr. Norway gav med den på VHS ( ) første julen vi var sammen så er det julefilm nr. 1. Selv om jeg griner hver gang.

(Og etter å ha lest denne tråden skal selvsagt The Long Kiss Goodnight og Love Actually inn i julens fremvisningsplan også!)

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat