Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-07, 22:52   #10
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdag og dyr

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

For mange som er allergiske mot dyr er det vel helt uaktuelt å dra i bursdag til et hjem der det bor f.eks. katt. Det hjelper jo ikke å fjerne dyret akkurat i selskapet, allergenene fins jo overalt i huset. Så jeg syns vel egentlig at det er den som har et allergisk barn som må sjekke dette på forhånd, og evt. la være å gå i selskapet eller be dem holde dyret unna hvis det er nok til at barnet kan inn i huset.

For de aller mest allergiske er jo dette tilfellet, men for veldig mange er det mulig å være i et hus med dyr så fremt huset er rent og ikke dyret gnir seg oppi personen. Jeg synes også det er en selvfølge at foreldrene spør på forhånd, men jeg synes også at det bør være en selvfølge at man tar ut hunden eller katten når man får beskjed om at en av gjestene er allergiske. Jeg ville følt det temmelig rart om en person måtte forlate huset til mamma og pappa fordi de insisterte på at katten som et selvsagt familiemedlem måtte være inne akkurat mens gjesten var der.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat