Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-07, 09:36   #29
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bursdag og dyr

Jeg synes ikke hunder har noe i en barnebursdag å gjøre - både for hundens egen del, men også for barnas del. I hvert fall ikke hvis barna er i løpe-rundt-og-skrike-høyt-alder. En ting er allergier, men det er ikke alle barn som er vant til dyr, og jeg ser for meg at en glad hund i lek med 10-12 unger fort kan bli litt vel ivrig for en litt engstelig unge.

Når det gjelder allergier, så kommer det jo an på hvor allergisk man er, og er barnet veldig allergisk, antar jeg at foreldre sjekker om det er dyr der først. Men hvis det er en mildere form for allergi som jeg antar jenta di har, Superior, så synes jeg det er ufint av foreldrene å ikke med en gang ta bort hunden da du sa fra. Det kan jo virke som om de syntes det var viktigere at hunden var i selskapet enn datteren din, og det er virkelig på trynet. Det er slitsomt og ofte flaut for et barn å være allergiker og alltid være nødt til å få ekstra oppmerksomhet i utallige situasjoner (snakker av erfaring), og jeg synes det er dårlig gjort av en voksen å gjøre det enda vanskeligere.