Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-07, 11:24   #21
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brutal touch-trening

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har problem med flere taster innimellom, men det er ganske sikkert rusk i tastaturet mitt, og ikke et problem med spillet. Akkurat Enter-tasten har jeg ikke problemer med.

Jeg tror jeg fant ut hva problemet var. Jeg trykker enter før bokstavene er registrert i spillet. Etter at jeg har skrevet ordet må jeg vente litt, og så trykke enter. Da funker det, men det er litt irriterende. Kommer nok til å prøve spillet igjen senere, for jeg er skikkelig blond når det gjelder dataspill, men ganske god på touch. Deilig å føle et snev av mestring for en gangs skyld.