Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-07, 09:28   #87
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du redd for å reise med fly?

Min redsel for å fly har egentlig økt med jo flere ganger jeg har fløyet. Men verst ble det etter jeg fikk barn. I hodet mitt ser jeg for meg alle slags katastrofer, der jeg alene med barna på flyet skal forsøke å få oss ut, få med meg begge to, hoppe ut i sjø, sørge for at begge har på seg vester, et.c. For ikke å snakke om hvis flyet styrter, og tanken på å vite at det skjer, samtidig som jeg sitter der med barna. Den følelsen. Tanken på at mannen skulle miste alle på en gang. Nei huff. Nå må ikke hodet jobbe så mye nå. Blir så deppa på jobb.

Men jeg hater altså å fly, og gjør det så sjelden jeg kan. Det går litt lettere når vi reiser alle 4. Foretrekker faktisk å kjøre dit vi skal eller ta tog, selv om det tar mye lengre tid og bil er antatt å være mye farligere. Jeg kjører heller i 2 dager enn å ta fly i 3 timer.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat