Tråd: Turkis søm
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-07, 21:11   #17
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turkis søm

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

...Og i det øyeblikket kommer sjefen inn, og Anda og sekretæren må forklare at "dette er ikke hva det ser ut som!"...

Nå kom jeg plutselig på en historie fra den gamle jobben mi: Jeg skulle holde et kurs på den andre siden av landet, og akkurat fem minutter før folk kom, bøyde jeg meg, og buksen revnet i sømmen, fra skrittet og helt opp til linningen! Takk og lov for at jeg skulle være borte i to dager og hadde en annen drakt i kofferten. Jeg har hatt mareritt mange ganger etterpå om at det samme skjedde uka før, da jeg var på dagsreise i den samme drakten og ikke hadde med meg et ekstra klesskift.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat