Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-07, 08:18   #1
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Innvandrere bør oppdras som hunder og barn

Jada, nok et sprekt Frp-bidrag. Denne gangen er det et byråd i Bergen som uttaler seg til ei lokalavis. Som vår venn Dagbladet har tatt tak i: http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/10/30/516624.html

Sitat:

– Frykter du ikke at noen kan reagere på at du sammenlikner innvandrere med hunder?

– Nei, hvis du ser nøye etter, så ser du at jeg også sammenlikner dem med barn. Både innvandrere, barn og hunder må lære seg å tilpasse seg samfunnet rundt dem, sier Frp-politikeren.

Jaja, han fikk iallefall så ørene flagret av reporteren i NRK-Hordaland nå for litt siden.

Selv synes jeg alltid det er noe muffins med dem som sammenlikner barneoppdragelse med å å oppdra hunder, men det er kanskje fordi jeg ikke er hundedame selv. Ved å trekke det helt ut til innvandrerdebatten kan jeg ikke skjønne annet enn at de skyter seg selv i foten. Eller har jeg for høye tanker om "folk flest"?

tink er ikke aktiv   Svar med sitat