Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-07, 10:03   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Det var et kjempefint dukkehus! Poden har erklært at han ønsker seg gitar og sparkesykkel til femårsdag og jul. Og så er det alltid store fine Legosett han gjerne vil ha (Aqua Raiders-settene så veldig fine ut, han driver og komponerer avanserte ubåter for tiden), og bøker (Kurt-bøkene snakket vi om i går), og spill også (jeg har tenkt på kinasjakk, for eksempel). Så vet jeg at både han og pappaen ønsker seg Nintendo Wii med Super Mario Galaxies-spill til. Han fikk forresten et flott mikroskopsett til jul i fjor, og syntes det var veldig fint, men han var egentlig for liten til å bruke det - jeg tenker meg at 5-6 er en mer passende alder for det.