Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-07, 10:06   #14
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du flink til å ta vare på tingene dine?

Ja, jeg tar godt vare på tingene mine. Tror faktisk det henger igjen fra barndommen, for jeg passet alltid godt på lekene mine også, ødela aldri en ting.

Sko pusser jeg og tar til skomakeren, jeg kjøper helst kvalitetssko som kan repareres. Klær henger jeg opp, reparerer om det går an og steller etter anvisningen på vaskelappen. Bilen steller vi også med, men det er nok mer etter skippertakprisnsippet. Alle servicer følges.
Sportsutstyr passer vi også godt på, så et par ski eller en sykkel kan jeg ha i mange år.
Endel kjøkkenutstyr begynner å bli slitt, rett og slett fordi vi har brukt det mye og ikke fordi vi har håndtert det for hardt. Jeg ser derfor mye mer etter kvalitet hvis vi skal ha noe nytt nå enn det jeg gorde for noen år siden.

Det med å ta vare på ting forsøker jeg også å lære barna mine, men det går dessverre ikke alltid inn. Regner med at det sitter når jeg får sagt det mange nok ganger.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat