Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-07, 17:54   #19
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rasisme i praksis

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Dette har jeg også opplevd. Uten kvittering får du ikke penger tilbake. Du kan få tilgodelapp, eller bytte der og da. Det er dessverre vanlig praksis i en del kles-kjeder.

Uten kvittering eller annet kjøpsbevis (byttelapp, kontoutskrift) så har man ikke krav på verken tilgodelapp eller å bytte egentlig. Men man får vanligvis det fordet.

De kunne tilbudt henne en tilgode lapp om alle lappene var på syntes jeg og.
Men skjønner det ansatte litt. Det er litt merkelig å komme med et plagg med priser på og si at det er en gave. Ikke ha verken byttelapp (de fleste moderne kasser har en funksjon som lett genererer dette) eller kvittering.
I verstefall så risikerer man kjøpe tilbake en vare som er stjålet.

Men ja, hun kunne vært høfligere og ikke minst praktisere samme regler for alle. Min erfaring er at de generelt ikke er særlig medgjørlige på Lindex. Dessverre.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat