Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-07, 20:50   #16
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger Tulip & Tatamo-hjelp!

Åh, endelig! For en nydelig kjole du har fått. Den Blåmann, den Blåmann...

Jeg likte den grå kjolen utrolig godt. Nå er jo jeg en grå-person mer enn du er det, men det var også noe med det helt enkle og klassiske T & T-motivet. Altså hjertet på brystet. Og så var det morsomt å se deg i en annen farve. Jeg synes du er nydelig i den.

Men den andre kjolen er også flott, og jeg skulle gjerne sett den på. Dessuten vet jeg jo hvor sta du er, og hvis du aldri venner deg skikkelig til den grå kjolen er det jo utrolig synd. (Om den ikke passer til meg, da. )

(Jeg regner forøvrig med at det som stikker ut bak den svarte og bringebærrøde kjolen på bildet ikke er en kort supermannkappe, men ermene på en kjole som henger bak.)

Vedr. det som er skrevet om å bli blek og "forsvinne" i den grå kjolen: Jeg antar at den nevnte frisørtimen ikke skal brukes til farving av håret, som kunne gitt en kontrast.

Jeg tror vi to må ta en snarlig ekspedisjon til Pilestredet, jeg.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat