Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-07, 14:04   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva mener du om president George W. Bush?

Opprinnelig lagt inn av goldnugget, her.

Det er ingen av nyheteskanalene her i Norge som er for Bush! Nyhetene er derfor ikke fremstillt på en objektiv måte. Det er ikke rart i det hele tatt at nesten ingen i Norge liker han! Hvis man ser litt på engelsk eller amerikansk CNN feks eller andre nyhetskanaler vil man få en helt annen vinkling!

Vil bare si at man blir farget av fremstillingen!

Jeg har selv bodd i USA og fikk dermed begge fremstillingene og kunne få det hele i et bedre perspektiv!

Jeg er heller ikke for Bush. Men han var det beste valget den gangen. Noen må man faktisk velge.......Neste gang håper jeg det blir Hillary!

9/11 skremte vettet av amerikanerne og de trengte en handlingens mann som sa det mange følte akkurat da!


Jeg er villig til å vedde en del på at flere av FP'erne enn meg ser på engelske og amerikanske nyheter. Nå har jeg sett endel på alJazeera også, de er ihvertfall ikke Bushvennlige! (Ja, jeg skjønner ikke så mye, men rulletekstene under er på engelsk.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat