Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-07, 15:05   #42
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger Tulip & Tatamo-hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Du kan ikke få Blåmann til å kjøpe den andre i julepresang, da?

Det var faktisk noe å tenke på!

Morsomt med så mange svar. Jeg vet at svart kan bli hardt til hvit hud, men jeg bruker masse svart allikevel og har gjort det så lenge jeg kan huske. Her blir det jo dessuten rødt opp mot ansiktet. Den grå bølgen har jeg ikke blitt med på, og hadde i grunnen ikke planer om det heller. Hadde det vært et rødt hjerte på den svarte kjolen, ville nok valget ha vært enkelt. (Så morsomt at du husker de støvlettene, noba! Jeg tenkte også på dem i forbindelse med denne kjolen i går.)

Det blir spennende å kikke innom butikken igjen i morgen. Kanskje har de fått inn noen nye kjoler innen den tid også.