Tråd: Hallovenn ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-07, 11:10   #4
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hallovenn ...

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Hallovenn ?
Var ikke det litt latterlig?

Jo, det er håpløst latterlig.

Jeg var superskeptisk da norske barn begynte å komme på dørene ved Halloween. Men nå syns jeg skikken er morsom. Vi hadde endel på besøk i går, og det var bare koselig. Vesla var på fest og fikk grønn grøt og var så ute å gikk med syv andre små. Alle var fint utkledd og de hadde det veldig gøy. De som ikke ville ha besøk unnlot å åpne, og det var helt greit.

Jeg tror ikke Halloween ødelegger julebukkskikken heller, det er da bare å sende barna ut for å gå julebukk som vanlig om man er vant til det. Selv gikk jeg bare julebukk en gang da jeg vokste og fikk en hel haug med kaker og mandariner. Det hadde vi jo fatene fulle av hjemme, så det ble med den ene gangen. Jeg tror det er forskjell fra sted til sted hvor vanlig det er å gå julebukk. Jeg har aldri vært vant til at mange driver med det, og har vanskelig for å tro at det har noe med Halloween å gjøre at den skikken fader ut.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat