Tråd: Hallovenn ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-07, 14:00   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hallovenn ...

Jeg benekter ikke at det er tilbud og etterspørsel som styrer, men om ikke vi stiller spørsmålstegn med hvorfor vi velger å shoppe og i stedet bare lar oss friste og falle for reklame vil vi drukne i vår egen skit fortere enn det som hadde vært nødvendig.

Jeg mener at folk lar seg lure vanvittig raskt av reklame. Om handelsstand er et feil ord (som forresten brukes om foreningen av næringsdrivende i min hjemby...sikkert feilaktig etter din definisjon) så er poenget at vi lar oss lure utrolig lett av små markedsføringstriks.

Jeg jobbet i posten da de startet sin store markedsføringskampanje for valentinsdag. Da denne kampanjen kom var det nesten ingen fokus på dagen. Jeg husker strategiene..Det skulle skapes et behov. Et behov som ville føre til salg av kort, frimerker og stæsj. Kjærligheten var ganske fjern fra postens motiver. Salget ble målt og det tok ikke mange år før det var en suksess. Om kjæligheten i det store og hele har fått bedre kår tror jeg neppe, men det blir i alle fall produsert litt mer unødig stæsj.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat