Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-07, 20:30   #77
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?

Syns ofte at halvfabrikata fra billigmerkene er grusomt salte (tacosauser o.l.), så de unngår jeg.

First Price-bleiene er de som sitter best på vår unge, mye bedre enn libero, pampers osv. Euroshopperbleiene ble hun sår av og lidl-bleiene syns jeg ble harde og klumpete. Pampers likte jeg heller ikke, men jeg kan ikke gi noen god grunn

Såper og vaskemidler vil jeg ha uten parfyme, så der nytter dessverre ikke billigmerkene.

Hermetikk merker jeg ikke forskjell på, så der tar jeg det billigste jeg ser. Mannen er litt mer kresen, og foretrekker klart coop sin ananas.

Ellers kjøper jeg den maten som inneholder mest skikkelig mat, uavhengig av merket; fiskekakene med mest fisk, syltetøyet med mest bær, sjokoladekjeksen med mest sjokolade...