Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-07, 11:02   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger man fasttelefon?

Vi vurderer også å kutte ut fasttelefonen siden vi begge har mobiler med abonnement i tillegg og det jo ikke er like dyrt å ringe til/fra mobil som før. Men det som stopper meg er at jeg faktisk får hodepine og blir veldig varm i hodet og på øret etter å ha snakket i mer enn 5 minutter i mobilen, og jeg sitter ofte lenge i telefonen, så jeg tror ikke vi kan kutte ut fasttelefonen da. Jeg blir litt nervøs av de "bivirkningene" jeg får av å snakke i mobiltelefon ...