Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-07, 21:00   #20
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Ånei, dette glemte jeg å se på! Pleier å ha veldig sansen for Schau, selv om jeg ofte må snu meg bort i frydefull avsky.

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg syns det er lavmåls form for underholdning. Det er en destruktiv og ekstrem adferd han bedriver. Jeg lurer egentlig på hva som foregår i hodet på en mann som Schau med tanke på de stuntene han har gjort. Han syns det er helt greit å ødelegge kroppen sin, og gjør det til allmenn underholdning. Det har vi sett i flere sammenhenger. Første gang var da han bodde i et butikkvindu på Karl Johan i Oslo.

Jeg tror du må forbi handlingene og prøve å se hva som ligger bak i mange tilfeller. Det en overdreven men allikevel veldig (skremmende) representativ oppførsel han setter fokus på. En sterk kritikk mot den moderne nordmanns livsførsel. Det at han bruker seg selv gir ekstra kredibilitet, synes jeg. I steden for å holde dårlig standup eller lage halvhjerta dokumentarer, setter han søkelyset på ting ved å gjøre det oppsiktsvekkende tydelig.
Dette er om Schau generelt, jeg har som sagt ikke sett "Dødssyndene".

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat