Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-07, 13:06   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Jeg gjør ofte det. Eller, vi gjør ofte det - både mannen og jeg er glad i film, barnevakt er en begrenset ressurs, og vi vil gjerne se mer film enn vi har barnevakt til. Dessuten bruker vi helst barnevakt på å faktisk gjøre noe der vi kan se hverandre og snakke sammen (f.eks. fest eller restaurantbesøk), eller noe som bare skjer én dag (f.eks. konsert) - og så ser vi heller kinofilm hver vår dag og snakker om dem etter at begge har sett dem. Vi gjorde det senest for noen dager siden og så Eastern Promises to påfølgende dager. (Jeg vil ikke si at jeg trives best alene på kino, jeg går gjerne med kamerater eller venninner, men det er helt OK å gå alene også. Det er jo filmen som er poenget.)