Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-07, 14:02   #2
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har tatt influensavaksine?

Sokk og jeg tok i vinter. Vanskelig å si noe om effekt, siden jeg ikke tror at noen av oss bruker å få "ordentlig" influensa. Men vi fikk i hvert fall ikke influensa i vinter.

(Vi er ikke noen risikogruppen (ok, jeg føler meg ofte ganske gammel og svak), men fikk satt en hastevaksine siden lillesøster lå på nyfødt intensiv og det hadde passet utrolig dårlig om en eller to av oss skulle fått influensa - for ikke å snakke om hvis lillesøster eller andre barn på avdelingen hadde fått det via oss. :bank i bordet.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat