Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-07, 14:57   #16
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja jeg vet de gjør det i de tre nederste salene (6,7,8), men gjelder det for de oppe også? Og det er vel bare fordi de ligger i en "kjeller", at det ikke finnes signaler der? Uansett er det jo genialt, jeg kom ikke på det. Sandnes kino er jo 3048394 ganger bedre enn Stavanger, så jeg går aldri der, men det skal jeg jammen revurdere fra nå av!

Det burde stått en vakt i salen under hver film, som passet på at folk holdt kjeft og ikke fiklet med mobilene sine!

Jeg opplevde det sist i sal 5 og den er jo over jorden. Egentlig en bra ide, men jeg synes jo det er litt greitt om f.eks barnevakten kan nå oss om det skulle være krise. Men men folk klarte sikkert å gå på kino og ha barnevakt før mobiltelefonens tid også.
Jeg liker faktisk også best Sandnes kino, og vi drar som regel dit.