Sv: Takler jentemobbing dårlig (Aftenposten)
Sitat:
Den viktigste årsaken.
Det er etter hvert blitt klart for meg at skolenes manglende metoder for å avdekke hvilke prosesser som foregår blant jenter, kanskje er den viktigste årsak til at skolen håndterer jentemobbing så dårlig.Min erfaring er at skjult mobbing kan bli avdekket hvis en vet hvordan en skal ta i bruk observasjon og samtaler på en informativ måte. Men aner jeg forurettede lærere nå som tenker: "Slike metoder bruker vi da?". Ja, kanskje, men blir de gjennomført på en kvalitativt god og systematisk måte? Jeg mener nei!
Eitt av dei største problema i norsk skule i dag er at lærarane si tid vert stadig meir bunden, og at lærarane ikkje lenger får ha ein eigen pedagogisk integritet. Alt skal styrast gjennom pålegg og føreskrifter frå departement og skuleleiing. I dag er skulen meir opptatt av at elevsamtalar skal vere dokumenterte enn av kvaliteten på slike samtalar. Tida til kvar elev skal målast på vektskål, og nåde den lærar som brukar tid på ein elev i staden for å ha stålorden i dokumentasjonsarkivet.
|