Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-07, 07:46   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan blir de gamle i din familie behandlet?

Huff, for en sak.
Nå har er de gamle i min familie døde, men jeg har hatt både mormor og bestemor i live.
Mormor bodde hjemme fram til hun fikk hjerneslag i en alder av 86. Hun bodde så hjemme hos oss om vinteren og hjemme til seg sel vom sommeren. - hun ble så flyttet til aldersheimen da hun var 88. Eget rom hadde hun og det var kjempefint.

Bestemor bodde i 2.etg til onkelen min og hadde masse besøk. Hun fikk hjerteinfarkt endel ganger og siste gangen ble hun så dårlig at hun ikke rakk og komme seg hjem før hun døde. Hun var da en liten tur innom et privat sykeheim her i byen (som selger plasser til sykehuset) Aldri har jeg sett så dårlig oppfølging av de syke. Der skulle de tydeligvis spare (evt tjene) penger, så det var knapt nok folk på vakt. Bestemor ønsket da at døtrene lå over sammen med henne....Det har jo vært gjennomførbart det, men litt "feil" likevel.