Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-07, 11:20   #14
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Foretrekker dere varm eller kald lunsj?

Jeg elsker VARM mat til lunsj og har i alle år vært veldig bortskjemt med fantastisk bedriftskantine der det bare er å velge og vrake i varmretter, salater, pålegg, brødmat, baguetter, frukt og dessert.
Nå har jeg byttet jobb og vi henter lunsj hos catering. Det varierer mellom enkel varmlunsj to ganger i uken, ellers rundstykker, baguetter, ciabatta med diverse pålegg etc.
Vi har ofte fisk hjemme, og det synes jeg ikke er godt som middagsrester dagen etterpå. Jeg ville gjerne sende med ungene middagsrester eller noe laget kvelden før i barnehagen, men de hadde ikke kapasitet til å varme det opp, de har ikke micro, og det er mye som ikke er så godt kaldt. Mannen min har ikke behov for å få sendt med rester, han spiser i den nevnte fantastiske bedriftskantinen hver dag.

Gutt 2002 og jente 2005

Sist redigert av Lykken : 07-11-07 kl 11:25.
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat