Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-07, 20:10   #256
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nei det er vel grei nok holdning å ha det. Men likevel så er jeg glad alle ikke er som deg heller på akkurat dette.

Jeg setter pris på å bli korrigert når jeg tar feil. Jeg setter så inderlig pris på å ha så korrekt kunnskap som det er mulig og når jeg tar feil så er det totalt verdt å få en korreksjon mot å vite noe bedre. Om korreksjonen kommer i høflighets form så blir jeg som oftest direkte takknemlig.

Enig. Jeg synes det er flaut om alle vet jeg tar feil, og ingen sier noe til meg. Nesten som å gå med spinat mellom fortennene og ingen sier noe.