Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-07, 12:50   #6
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ja, blant annet. Det mener jeg ja.

Det burde vel i så fall høyst være snakk om en dårlig leser. Du fremstår som ganske sur når du trekker frem gamle (og temmelig uskyldige) prikkekommentarer og bruker mye energi på å snakke om hva du synes om kommentaren og ordbruken og personen som sendte den. Om du er sur eller ikke, sånn i RL, er rimelig vanskelig å se fra denne siden av skjermen. Her kan vi bare lese hva du skriver - kanskje skriver du surere enn du føler deg (eller kanskje er du surere enn du tror ) - eller kanskje leser noen av oss det du skriver som surere enn det er skrevet.

Jeg synes du har adskillig mindre grunnlag for å kalle Tinetoff en dårlig menneskekjenner enn hun har for å kalle deg sur i denne tråden. (Men jeg er sannsynligvis en dårlig menneskekjenner jeg også, siden jeg også synes du virker sur. )