Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-06, 15:01   #62
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De snakker engelsk siden jeg har lastet den ned. Men hun ser på tallene og jeg pleier å sitte sammen med henne og telle og peke. Hun har lært seg å telle til 5 ved hjelp av denne filmen, og hun forstår tallene også. Hvis jeg ber henne peke på 4 feks, så peker hun på tallet 4. Nå holder vi på med 6-10, men Babty Einstein-filmen går bare til 5. Tror det finnes en som går fra 6-10 også, men er ikke helt sikker.

Du får tak i 3-4 forskjellige DVDer her i Norge, en med dyr, en med språk, en med musikk og en med tall, tror jeg.

Jeg har lastet dem ned og har 6-7 forskjellige liggende på xboxen nå, som hun ser med jevne mellomrom. Fikk nettopp tak i Baby Neptune, som handler om å bli kjent med VANN. Den er visst veeeldig spennende, synes vesla.

Her kan du få kjøpt dem:

http://www.play.com/Search.aspx?sear...arch&pa=search

De er virkelig helt geniale, disse filmene! SVÆRT lærerike, og så fengende at tilogmed jeg sitter i sofaen og ser på enkelte ganger.