Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-07, 14:50   #27
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om å gi gaver videre?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg syns vitsen med gaver blir litt borte om man skal drive å bytte dem rundt i familie- og vennekrets. Det er jo personlige tanker og følelser som ligger bak.

Jeg blir også kjempeglad for gaver og for at noen har tenkt på meg, særlig hvis de har tenkt "riktig" og valgt noe som jeg faktisk liker. Men hvis jeg får den samme boken til jul av flere personer (det skjedde senest forrige jul), så har jeg ikke noe personlig forhold til hvert enkelt eksemplar av boken - da har jeg det til boken, som verk, og gleder meg over at både broren min og mannen min kjenner meg godt nok til å vite at jeg sikkert ville ha denne boken - og så gir jeg kanskje videre det ene eksemplaret til noen andre som jeg er ganske sikker på at vil sette pris på boken. (Det er jo også mer miljøvennlig enn å beholde alt selv og så kjøpe nye gaver for å gi bort. )