Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-07, 14:54   #31
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om å gi gaver videre?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ja. Jeg har to helt klin like duker vi fikk til bryllupet liggende oppå hverandre i skapet. Så du kan jo gjette hva jeg ville gjort.

Mens vi uten blygsel umiddelbart dumpet et par av bryllupsgavene våre over på venner (fordi alternativene var å enten kaste dem eller å sette dem lengst bak i skapet og aldri bruke dem). :kald_og_ufølsom: Mye bedre at de kommer i bruk, synes jeg. (Dette var gaver fra veldig fjerne slektninger, og venner av våre foreldre; folk som ikke kjente oss eller smaken vår, og heller ikke hadde vett til å kjøpe noe som kunne byttes.)

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Og her kommer forklaringene villig vekk.

Strålende.