Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-07, 18:38   #50
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om å gi gaver videre?

Jeg har forresten en histore som går til de følelsene. En fyr jeg var litt sammen med, men vurderte å dumpe, kom plutselig med blomster til meg en dag. 100 ekstrapoeng. Så forteller han at han hadde akkurat tenkt å gå ut og kjøpe blomster til meg, men så hadde de fått en ekstra bukett på kontoret når noen hadde bursdag som ikke skulle brukes. Så da slapp han å gå ut.

Der forsvant de poengene. I stedet for å være en veldig hyggelig tanke og overraskelse ble det en litt kjip ekstrabukett som jeg tilfeldigvis fikk. Det var de samme blomstene, og han HADDE tenkt å kjøpe blomster likevel. Men det hjalp ikke for meg. Hvorfor måtte han fortelle det?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat