Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-06, 17:03   #3
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleforberedelser

Kjøper selvsagt gaver.

Noen detaljert lista kan jeg ikke gi, men vasker huset gjerne litt ekstra til jul.
Men tak og vegger blir ikke tatt (eller det ble det på stua i fjor, men da var det lenge siden sist)
Vinduene blir vasket når jeg bytter gardiner til jul. Noe som gjerne er i begynnelsen av desember. Det gjelder for stue, kjøkken og do.
(i år får doen og kjøkkenet nye julegardiner)

Rommene til ungene blir rensket godt op i til jul.
Ødelagte og ureparerbare ting blir kastet, og brukbare ting som ikke lekes med i det hele tatt pakkes vekk (noe til Bruktmarkedet på Kløfta og andre ting blir satt fram igjen senere)
(dette blir gjort et par ganger i året da)

Kakebakst er ikkehelt min greie, men pepperkaker blir laget sammen med ungene. Noen år blir det også pepperkakehus.
Ellers lager jeg gjern havreflarn og krumkaker får jeg fra mamma.

Jeg stresser lite til jul. Julaften kommer jo uansett, men prøver i allefall å ha ryddet i hele huset. 1.etasje er vasket litt ekstra, men ikke nødvendigvis underetasjen.
Mye fordi vi er hjemme på Julaften.
Med 3 unger synes jeg det er mye mer pes å dra bort en å ha det her hjemme.