Tråd: Barnehotell
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-07, 21:58   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnehotell

Klart det er et behov! Jeg ser ikke hvorfor dette skulle være så veldig annerledes enn avlastning eller tilbudet man får via Rødhette/Bamsehiet og lignende organisasjoner.

Jeg reagerer på dette;

Sitat:

Hun får ikke følge av barnepsykolog Knut Halfdan Svendsen.

- Min spontane og emosjonelle reaksjon er at dette er å gå for langt. Er vi nå kommet så langt at vi ikke klarer å gi tilsyn til barna våre gjennom familie eller annet privat nettverk? Dette har jo også med prioritering av voksenbehov framfor barns behov.

Kommet så langt? Er det liksom for gitt at alle har familie og venner som stiller opp? Jeg har det hvertfall ikke. Er det bedre å betale en eller annen fjortis som ikke har verken de kunnskaper eller tilbud som dette barnehotellet ser ut til å kunne gi?