Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-07, 00:02   #8
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om å gi gaver videre?

Opprinnelig lagt inn av noba, her.

Jeg har det litt på samme måte som Kaisa følelsesmessig sett mens jeg logisk sett er enig med Skilpadda.

Opprinnelig lagt inn av petra, her.

Det er litt forskjell på å gi bort din egen gave en å bytte den? Om giveren kommer til deg og ikke ser gaven og kanskje spørr syns du det er greit å si; Nei du skjønner den har jeg gitt bort i gave til noen andre for likte den ikke??Da er det vel bedre å kunne si at den hadde jeg fra før eller den passet ikke så fint for meg så jeg byttet den jeg!!

Kanskje det er bedre å gjøre som min gamle nabo. Når giveren av den grusomme gaven kom på besøk og diskret kikket seg rundt etter gaven fortalte hun at de adde mistet nøkkelen til skapet den sto i

Egentlig tror jeg at jeg kunne finne på å bort gaver som vi hadde fått dersom det hadde vært en gave som ikke flat i smak, hadde fra før eller ikke kunne byttes.
Når jeg tenker bakover i tid så har jeg vel gjort det

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat