Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-07, 12:34   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forestillinger aldersgrense osv

Jeg er enig og uenig. Første gang man går på en forestilling, enten det er kino eller teater eller annet, med en unge på la oss si 2 år, ved man ikke om barnet vil ha glede av det eller ikke. Man vet ikke om barnet vil sitte i ro eller helst gå igjen med en gang. Derfor blir jeg litt irritert på feks. kinoene som skal ha betalt i dyre dommer for barn uansett alder. Første gang vi fikk på kino med Camilla ble vi sittende i en halvtime før vi måtte gå, hun gadd ikke se mer av filmen. Nå går det helt greit, heldigvis.
Jeg synes iallfall at barn under feks. 4-5 år kunne fått hatt med seg en voksen gratis eller til veldig redusert pris.