Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-07, 13:30   #4
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flere trossamfunn skal få ha program på NRK... og humanetikere

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

I min verden hadde det värt mer riktig å kutte ut andakten enn å slippe til flere religioner. Det kan väre nyttig og interessant å läre om andre menneskers tro, men forkynning og gudsdyrking er vel bare nyttig for de som allerede tror.

Det er jeg ikke enig i. Det er ikke bare snakk om å slippe til religioner, men også humanister. Vi er et samfunn med mange som tror på noe, og de som ikke tror eller som er åpen for at noe finns får også slippe til. Da har alle mulighet til å få fram sin tro, og vi kan også få en debatt om det å tro på noe eller å ikke tro.

Hmmmm......... Litt klønete formulert fra min side, men jeg er helt på linje med Hattifnatten.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat