Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-07, 15:08   #79
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva synes du om å gi gaver videre?

Opprinnelig lagt inn av petra, her.

Nei det syns jeg ikke noe om! Det er jo gaver man får sannsynligvis fordi en betyr noe for den personen man får den av. Aldri i verden om jeg gir bort gaver jeg har fått selv! Om det skulle være en ting jeg har fra før eller ikke liker noe særlig bytter jeg den heller!

Hva er forskjellen på å bytte gaven (som betød noe for den som ga deg den) i noe annet, eller å gi den i gave til noen andre for så å kjøpe deg noe du heller vil ha?

Jeg har forresten gitt bort mange gaver om ikke har betydd noe for meg. Så lenge mottakeren blir fornøyd så får han eller hun gjøre akkurat hva h*n vil med den. Det er bare ting for meg. Klart det kan ha noe affeksjonsverdi, men det er ikke mye.

:grunn:

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat